Monitoring - SM "Nowa"

Program Regionalny - EFRR


( kliknij na zdjęcie aby powiększyć )

Kategoria: Wydarzenia 2019
Opublikowano Odsłony: 260
Drukuj

Informacja o warunkach uzyskania podglądu z kamer monitoringu

Po wejściu w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych - RODO) został wyłączony podgląd z kamer monitoringu w budynkach Spółdzielni, do czasu ukazania się przepisów wykonawczych i interpretacji rozporządzenia.
Zarząd Spółdzielni, po ukazaniu się interpretacji przepisów, stworzył „Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego w Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowa” z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju”, na podstawie którego będzie możliwe uzyskanie przez mieszkańców bieżącego podglądu z kamer monitoringu. Wniosek mogą składać tylko osoby posiadające tytuł prawny do lokalu mieszkalnego w zasobach SM „NOWA”. We wniosku należy określić, do której części budynku (klatki) lub obszaru, np. parkingu przed budynkiem, chcą Państwo uzyskać bieżący podgląd. Regulamin znajduje się na stronie internetowej Spółdzielni: www.smnowa.pl w zakładce AKTY PRAWNE → REGULAMINY – pozycja 29. Tam też można pobrać „Wniosek o dostęp do bieżącego obrazu z kamer monitoringu wizyjnego” . Wnioski są również dostępne w administracjach osiedlowych i na stronie firmy obsługującej monitoring: www.sacewicz.com w zakładce „Aktualności”.
W przypadku pobierania wniosku z podanych stron internetowych prosimy o dwustronny wydruk dokumentu. Wniosek należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni, gdzie zostanie zarejestrowany. Można również złożyć wniosek za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w postaci skanu wniosku z podpisem w formacie PDF lub WORD. Po pozytywnej weryfikacji wnioskodawcy zostanie nadany unikalny login i hasło do panelu dostępu do monitoringu, który będzie do odebrania osobiście w siedzibie Spółdzielni lub w administracji osiedlowej. Czas dostępu do podglądu ograniczony został do 15 minut, ale w każdej chwili można będzie odświeżyć logowanie na kolejne 15 minut. Ograniczenie czasu aktywacji spowodowane jest przepustowością łącza internetowego w przypadku korzystania jednocześnie z podglądu przez większą ilość osób. W przypadku, gdy ktoś posiada więcej mieszkań lub ma prawo do większej ilości dostępu, np. parkingu lub wiaty śmietnikowej, dostęp odbywa się pod tym samym hasłem dostępu. Po zalogowaniu możliwy będzie podgląd z kamer tym samym programem co dotychczas i na takich samych warunkach, sugerowany program to SmartPSS dostępny do pobrania ze strony www.sacewicz.com w zakładce „do pobrania”.

Mieszkańcy budynków, których obsługą monitoringu zajmuje się firma „SARINET” Paweł Kococik, tj. os. Pawlikowskiego 19/A-C, 20/A-C, os. Sikorskiego 24/B,C, os. Powstańców Śl. 3/D,E, 17/A-F, os. Gwarków 18, 20, 28, 30, 32, 34 w Żorach, logować się będą przez stronę www.monitoring-smnowa.pl. Po wpisaniu otrzymanego loginu i hasła i kliknięciu „Zaloguj” nastąpi przekierowanie na stronę aktywacji podglądu monitoringu, gdzie należy kliknąć „Aktywuj” w celu uzyskania podglądu z kamer w programie SmartPSS. Aktywacja ważna jest 15 minut, aby przedłużyć czas aktywności należy przed lub po upływie czasu ponownie kliknąć „Aktywuj”.

Oto rzuty strony do logowania firmy Sarinet i panelu aktywowania:

Mieszkańcy pozostałych budynków, których obsługą monitoringu zajmuje się firma „SACEWICZ” S.C. logować się będą przez stronę www.sacewicz.com zakładka „Logowanie”. Po wpisaniu otrzymanego loginu i hasła i kliknięciu „Zaloguj” nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie będzie możliwe pobranie programu SmartPSS i pobranie konfiguracji oraz aktywacja podglądu monitoringu. Pobranie programu SmartPSS i pobranie konfiguracji odbywa się jednorazowo. Aktywacja ważna jest 15 minut, aby przedłużyć czas aktywności należy przed lub po upływie czasu ponownie kliknąć „Aktywuj”.

Oto rzuty strony do logowania firmy „SACEWICZ” S.C. i panelu aktywowania:

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pomocy w obsłudze sytemu można się zwrócić bezpośrednio do firm wykonujących obsługę monitoringu lub do Działu Technicznego SM „NOWA”.

Szukaj

Polecamy:  

 

Rozmiar tekstu: | + -
SM NOWA