Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, że firma dostarczająca łącze internetowe do systemów monitoringu, bez wcześniejszego powiadomienia, wyłączyła numery IP przypisane monitoringowi w Jastrzębiu-Zdroju. Spowodowało to brak dostępu do podglądu kamer przez uprawnionych użytkowników.
Po wielokrotnych interwencjach firma NETIA przywróciła dostęp do wszystkich lokalizacji, jednak przywrócone numery IP zostały zmienione. W związku z tym konieczne było ponowne skonfigurowanie systemu i ustawień dostępu. Przepraszamy za brak możliwości podglądu monitoringu w tym czasie — sytuacja ta nie wynikała z naszej winy.
Obecnie wszystkie niezbędne działania zostały zakończone i dostęp do podglądu monitoringu został przywrócony. Loginy i hasła uprawnionych użytkowników pozostały bez zmian. Ze względu na zmianę numerów IP konieczne jest pobranie nowej konfiguracji ze strony: https://monitoring.sacewicz.com.
Aby przywrócić podgląd w programie SmartPSS (Windows), należy wykonać następujące kroki:
- Wejść w zakładkę Urządzenia,
- Wybrać Importuj → Lokalna ścieżka,
- Wskazać plik Device,
- Kliknąć Importuj, a następnie Zakończ.
Po kliknięciu Aktywuj na stronie logowania możliwy będzie bieżący podgląd z monitoringu.
Zalecamy również usunięcie wcześniejszych ustawień w programach SmartPSS lub gDMSS, aby uniknąć konfliktów z nową konfiguracją.
Szczegółową instrukcję logowania przez program SmartPSS lub gDMSS znajdą Państwo na stronie: https://monitoring.sacewicz.com.
UWAGA!
W celu zabezpieczenia systemu monitoringu przed nieautoryzowanym dostępem, prosimy o nieudostępnianie danych dostępowych osobom trzecim.