Szanowni Mieszkańcy, w ostatnim czasie zauważyliśmy, że coraz więcej mieszkańców zgłasza usterki dotyczące mieszkań, budynku lub terenu przyległego do budynku bezpośrednio do dyrekcji. Takie postępowanie powoduje wydłużenie czasu reakcji na zgłoszenie, ponieważ osoba przyjmująca musi przekazać zgłoszenie właściwej administracji osiedlowej lub udzielić informacji kontaktowych.
Zgłaszając usterki bezpośrednio do właściwej administracji osiedlowej, mogą Państwo:
- dokładnie omówić problem,
- ustalić dogodny termin wizyty pracownika administracji,
- uzyskać bieżące informacje na temat statusu zgłoszenia.
Dotyczy to w szczególności następujących spraw:
- Elektrycznych: brak napięcia w mieszkaniach, na klatkach schodowych, w piwnicach;
- Gazowych: ulatnianie się gazu, niesprawny główny zawór gazowy;
- Hydraulicznych: przecieki w instalacji wodnej i kanalizacyjnej, uszkodzenia wodomierzy;
- Centralnego ogrzewania: przecieki, brak ogrzewania, zapowietrzenie instalacji;
- Kominiarskich: brak ciągu, usterki w instalacji wentylacyjnej;
- Domofonowych: brak sygnału, słaba słyszalność, problemy z otwieraniem drzwi, uzyskanie kodu wejściowego;
- Skrzynek oddawczych: wymiana zamka, uszkodzenia drzwiczek;
- Wiat śmietnikowych: uszkodzony zamek, brak możliwości otwarcia;
- Pozostałych usterek: dotyczących mieszkań, klatek schodowych, piwnic, budynków, chodników, parkingów oraz terenów przyległych;
- Pobierania kart PSZOK: do wywozu odpadów budowlanych i opon;
- Ustalania terminów kontroli: kominiarskich, gazowych, elektrycznych.
Prosimy zgłoszenia kierować do właściwej administracji osiedlowej:
- Administracja nr 1 – ul. Wielkopolska 21, tel. 32 471 21 33
- Administracja nr 2 – ul. Turystyczna 20, tel. 32 471 07 11
- Administracja nr 3 – ul. Ruchu Oporu 2, tel. 32 473 71 34
- Administracja nr 4 – os. Pawlikowskiego 18C, tel. 32 434 42 80
- Administracja nr 5 – os. Powstańców Śl. 3B, tel. 32 434 19 01
- Administracja Suszec – ul. Piaskowa 11, tel. 608 487 799
- Administracja Kaczyce – ul. G. Morcinka 17C, tel. 608 487 799